Vandaag bestaat een kantoor uit:
- Waardevolle overzichtjes in Excel
- Checklists van alle belangrijke taken
- Immens veel administratie (kwaliteitstoetsing)
- Uren/dagen steken in facturatie en nacalculatie
- Documenten in mappenstructuur waar je nooit niets in terugvindt
- Verouderde gegevens van de klant
Herkenbaar? De vraag is: Hoe krijgen we dit beter? Lees: efficiënter.
Via deze opleiding ontdek je waarom kantoorbeheersoftware zo onmisbaar is. Digly werkt onder het principe van 4 pijlers: kantoorbeheer, pre-accounting, accounting en post-accounting. Vandaag gaan we inzoomen op de eerste pijler: het kantoorbeheerpakket.
Bekijk hier de korte 9 minuten opleiding 👇
“Micromanage the process, not the people.”
Micromanagement is nauw toezicht houden op iets of iemand en wordt over het algemeen beschouwd als een slechte eigenschap van leiderschap. Wanneer je micromanaget, geef je je team niet de vrijheid om hun werk te doen en vertrouw je hen niet om beslissingen te nemen. Dit kan leiden tot gevoelens van frustratie en het kan uiteindelijk de productiviteit belemmeren. Dus als je micromanaging toepast, neem dan een stapje achteruit en richt je op het proces in plaats van op de mensen. Dat zal je helpen om een efficiënter en effectiever team te creëren.
Plaats je klant centraal
Wie is onze klant en wat verwacht onze klant? Één ding is duidelijk, de klant wordt veeleisender! Customer centricity is een mooie term voor zet je klant centraal. De klant moet een beleving krijgen. De klant moet voelen dat hij centraal… (download de whitepaper om verder te lezen)
Download nu de whitepaper
Wil je de volledige opleiding in uitgeschreven versie raadplegen?
Vul dan onderstaand formulier in, dan bezorgen wij je via mail de volledige whitepaper ‘Kantoorbeheer, maar dan efficiënter’.